Ga naar inhoud

i-Tunes Update Probleem

daverend

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst het Antimalware Doctor virus op pc met Windows XP gehad en met succes met jullie hulp verwijderd.

Het geval is nu dat i-Tunes bij opstarten de volgende melding geeft:

"De registerinstellingen die door de iTunes-stuurprogramma's worden gebruikt voor het importeren en branden van cd's en dvd's ontbreken. Mogelijk hebt u andere software voor het branden van cd's geinstalleerd." (Dit is niet het geval!) "Installeer iTunes opnieuw."

Als ik op "ok" druk start iTunes gewoon op en werkt (behalve bovenstaand onderdeel) verder wel alles.

Als ik vervolgens naar updates zoek om het probleem op te lossen, krijg ik de mogelijkheid om versie 9.2.1 te downloaden.

Als ik daarna de nieuwe setup wil doen, lijkt het erop dat iTunes VOLLEDIG opnieuw geinstalleerd gaat worden.

Ik heb geen optie om alleen een update te doen en mijn bestaande iTunes inclusief de muziekafspeellijsten indeling te behouden. Dus heb de installatie afgebroken, met als gevolg dat ik geen nieuwe versie heb en bij opstarten van iTunes de bovenstaande melding blijft terug komen.

Wil iemand mij helpen om hier iets aan te doen??

Bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.