Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is nu elke keer hetzelfde! Telkens wanneer ik Limewire draai wordt mijn computer tergend traag. 't Is te zeggen, mijn internetverbinding. Ik heb nochtans een snelle verbinding (Expressnet Telenet).

Mijn uploadsnelheid staat op het minimum, ik deel ook geen mappen en toch blijft hij heel traag werken. Het moet toch aan Limewire liggen want wanneer ik andere P2P-programma's gebruik heb ik dat niet voor :sad

Ik heb 2GB aan geheugen. Als ik mijn geheugen in Windows Taakbeheer bekijk heb ik nog veel ongebruikt geheugen dus daar ligt het ook al niet aan. Heel raar is wel dat wanneer ik Limewire volledig afsluit het nog voor enkele minuten in mijn geheugen blijft zitten. Het staat dan nog steeds in mijn lijst van ingeladen programma's :sad Wanneer ik dan kies voor 'proces beëindigen' dan doet hij dat niet. Het duurt altijd enkele minuten vooraleer dat Limewire uit die lijst verdwenen is en mijn computer terug normaal draait.

Hoe komt dat nu toch? Wat doe ik verkeerd? Kan ik iets aan de instellingen veranderen? Hebben hier nog mensen last van? :argh:

Geplaatst:

Ik ken hélemaal niks van limewire, maar als je probleem blijft duren en niet opgelost raakt kan je het beter deleten.

Er bestaat namelijk een programma -www.dvdvideosoft.com <--- hier te vinden- waarmee je bv. het geluid van youtubefilmpjes kan downloaden tot héél erg goede kwaliteit MP3.

Maar je kan het ook als WAV downloaden, je kan het instellen.

Het noemt 'Youtube To MP3 Converter' en is erg handig.

Want ik hoor dat limewire soms niet alle liedjes vind die jij zoekt, wel op youtube vind je zeker en vast alle liedjes die er zijn!

Het is niet echt een oplossing, maar het is wel beter dan limewire vind ik.

Geplaatst:

Deze discussie word afgesloten, het downloaden van materiaal is in België per wet verboden, en hier zullen wij dus ook niet bij meehelpen.

Lees de forumregels er nog eens op na.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.