Ga naar inhoud

Laptop loopt vast na opslaan van sommige gif's

Diantha

Aanbevolen berichten

Hoi hoi Ik heb een probleempje met mijn laptop. Ik kan alles opslaan, png jpeg en gif maar met sommige gifs, als ik wil opslaan, dan lijkt het alsof die is opgeslagen, maar vervolgens kom ik er achter dat mijn laptop helemaal vast zit. Als ik dan ergens op klik hoor ik een ping geluid. en de laptop doet dan niks meer. Kan alleen alles dan los krijgen door Ctrl alt delete. Mijn incredimail blijft wel werken.

Het volgende heb ik geprobeerd om het op te lossen.

Internetopties, cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderd.

Schijfopruiming en gedefragmenteerd.

Wou systeemherstel doen, maar tot twee keer toe mislukt.

Virusscanners laten draaien.

Windows washer.

Hoop dat iemand kan helpen.

Groetjes Diantha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Computer daarna opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, Ik heb gedaan wat je zij, Ccleaner geinstaleerd en laten lopen. Hij heeft bijna 500 mb verwijderd. Maar heeft helaas niet geholpen. Probeerde een gif op te slaan, en weer de laptop vast, en dat vervelende ping geluid als ik ergens op wil klikken. Moest weer Ctrl alt delete drukken.

Ik hoor van sommige mensen dat het misschien komt doordat ik vorige week incredimail en corelX2 heb geinstaleerd. Zou dat kunnen. In elk geval wel bedankt voor je hulp.

Knuf Diantha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee klein en groot, Sommige gif's zijn rond de 400 kb die dit probleem geven, maar ik kon ook een banner van 90 kb niet opslaan.

Ik ben de beheerder van een paintshoppro clubje, en ik moet elke week, de winnende creaties, meestal animaties opslaan en in de winnaars gallerij plaatsen. Ik doe dit al drie jaar, eerder vanaf mijn pc maar zinds een maand of drie vanaf de laptop. Hij is drie maanden oud. ik had een kollega gevraagt, die betreffende animaties op te slaan, en zij had geen problemen ermee. Dus het licht wel aan mijn laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi, nieuwe map aangemaakt. heeft niet geholpen.

bij eigenschappen staat alles goed, ik heb alle rechten/machtingen.

Ik weet het ff ook niet meer. Ik ga nu mijn incredimail verwijderen. misschien toch dat het daar aan ligt.

meld me zo weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarna dit doen:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Computer opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Ccleaner nogmaals gebruikt, maar helaas probleem is nog. Incredimail verwijderen heeft ook niet geholpen. Zet het er nu weer in.

Wat het vreemde is,,,, ik probeerde net heel rustig één van die gifs op te slaan en lukte, toen probeerde ik die zelfde gif nog een keer op te slaan in een andere map en toen mislukte het. Weer alles vast en dat vervelende ping geluid. raar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel een vreemd.

Kopieert onderstaande tekst en open Deze Computer en plak het in waar Deze Computer staat

C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Local Settings\Temporary Internet Files

Het is wel een verborgen bestand maar je ziet Content.IE5

Open het en verwijdert de 4 mappen dat je ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.