Ga naar inhoud

Zwart scherm bij optie Full Screen (YouTube bestanden e.d.)

mate67

Aanbevolen berichten

Als ik een YouTube filmpje op full screen wil bekijken krijg ik een zwart scherm, dit gebeurt ook bij andere internet bestanden/games als ik "toggle full screen" kies.

Ligt dit aan mijn instellingen bij de internetopties?

Ik heb al eens geprobeerd de standaard instellingen te herstellen, maar dit heeft niet geholpen. Tips zijn welkom.

Grtz, Michael

:captain:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ligt misschien aan je videokaart?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ligt misschien aan je videokaart?

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Onderstaand de link:

http://speccy.piriform.com/results/qkcTBRyPgtk8RzGqAM5N6hF

aangepast door mate67
Link naar reactie
Delen op andere sites

McAfee, ik heb via internet explorer al geprobeerd alle beveiligingsinstelling uit te zetten mbt Active-X en POP toestaan enz en McAfee uitgezet.

In internet explorer kan ik nu wel kiezen voor: installeren voor alle gebruikers, maar vervolgens wederom niets.

Ik moet nu weg dus kan pas van avond weer reageren. Bedankt voor de hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Up-date gedownload en geinstalleerd, zonder resultaat. Ik denk dat het met de internet instellingen te maken heeft want bij windows mediaplayer kan ik gewoon full screen afspelen. Ik heb heb ook de nieuwste flash player geinstalleerd maar heeft ook niet geholpen. Probleem doet zich alleen voor bij full screen afspelen media bestanden via internet explorer. Ook heb ik een herstelpunt van 6 weken geleden geprobeerd, maar dat hielp ook niet. Is er nog iemand met een brain wave?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.