Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Halloo,

bedankt voor jullie reacties maar Zapmessenger heb ik ook geprobeerd en nog steeds niet verholpen. Hij klaagt nu dat er een recentere versie op mijn pc geinstalleerd is...

En pidgin zou idd een alternatief kunnen zijn maar heb toch het liefst gewoon windows live messenger weer terug.

Iemand met de gouden tip?:$

Geplaatst:

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem gehad. Ik zou eerst Zapmessenger gebruiken en daarna Windows Installer Utilityup, microsoft geeft je niet meer de mogelijkheid om het downloaden via de website, dus zou je hem even moeten googlen. Verwijder alles van Windows Live en probeer het nog eens.

Geplaatst:
Halloo,

bedankt voor jullie reacties maar Zapmessenger heb ik ook geprobeerd en nog steeds niet verholpen. Hij klaagt nu dat er een recentere versie op mijn pc geinstalleerd is...

En pidgin zou idd een alternatief kunnen zijn maar heb toch het liefst gewoon windows live messenger weer terug.

Iemand met de gouden tip?:$

misschien deze ?

aMSN - Opening your communication

er bestaat ook een potable app van. Je vind die op deze link

aMSN Portable | PortableApps.com - Portable software for USB drives

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.