Ga naar inhoud

Windows herkent D (data) schijf niet meer na herstelling

tijs

Aanbevolen berichten

M'n computer crashte, maar herstelde zich uiteindelijk zelf. De gegevens van m'n C schijf (mijn afbeeldingen e.d.) staan er nog op. Nu, op de D: (data) schijf staat er een hoop gegevens die Windows nu niet meer herkent (bij het openen verschijnt er de boodschap "leeg"). Ik vermoed dat de schijf niet geformatteerd is bij de herstelling, aangezien in "mijn computer" bij de D schijf nog steeds staat dat er 50 Gigabyte van de schijf ingenomen is (is ook het aantal aan gegevens dat er voorheen opstond). Via command prompt als ik "dir" indruk op de D: schijf krijg ik ook melding dat de schijf leeg is..

Hoe kan ik de gegevens recupereren? Of hoe kan ik Windows mn D: schijf doen herkennen?

Bedankt!

aangepast door tijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Partition Wizard geinstalleerd, de D schijf lijkt herkent te worden met de ingenomen Gigabites. Maar als ik "explore" indruk verschijnt er dat de schijf leeg is.. Dit is een screenshot:

exploreD.jpg

Ik zie dat er bij "status" van de schijf "none" staat en ga er vanuit dat dit op "active" moet komen..

Nogmaals bedankt, heb het gevoel dat er een oplossing in zicht is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

100 x dank Kweezie!

M'n computer herkende de D schijf toen ik "check for errors" deed met Partition Wizard, toen was ie een tijdje elk bestand aan het recupereren en nu herkent windows ook de bestanden op de D schijf.

Nogmaals een dikke merci om me uit de nood te helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.