Ga naar inhoud

pc blijft hangen tijdens nieuwe intall.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

9 op 10 is de harddisk niet meer goed.

Er zitten teveel fouten in de sectoren.

Het gaat zo:

Windows kopieert bestanden van cd of dvd naar de harddisk.

Dan start windows opnieuw.

Dan begint het eigenlijk installatie en dan loopt het mis.

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

hallo

heb goed nieuws en slecht nieuws :D

ben naar mijn maat geweest voor de cd vista home te gaan halen;maar heb meer gekregen dan verwacht,

heb de hdd meegekregen die in deze computer zat het is een maxtor diamandmax 10

250 gb pata133 (windows xp).

heb deze dus terug ingestoken en weet je wat het werkt lol,

maar het blijft toch nog vast hangen of soms dat mijn scherm uitvalt maar de pc blijft draaien.

ik ga morgen eens zien of ik deze kan formateren en installeren met vista home.

morgen weet ik dan meer of hij nog vast gaat hangen of dat mijn scherm nog uitvalt.

ps:superjona geen schrik als deze pc goed werkt kan je dinsdag rustig naar mijn andere kijken hé :D

maar deze waar ik nu mee bezig ben is ook nog niet volledig inorde , dus kan je nog redelijk na kijken .

grtz peter

Geplaatst:

hey

zoals verwacht is sommige dingen hier opgelost, mijn pc draait nu wel via xp pro.

kan mijn vista niet installeren mijn scherm blijft constant uitvallen maar pc blijft draaien.

heb dan eens gewoon mijn xp pro cd-rom ingestoken en ge-installeert en dit ging allemaal heel goed.

maar nu elke keer als ik iets wil doen op internet of ergens anders mee bezig bent, springt mijn scherm uit;(pc blijft draaien)

als er 5 min niets wordt gedaan op de pc valt hij ook uit of hij hangt gewoon vast dat je niets kan doen,

je kan niets meer doen met je muis of toetsenbord.

Ik heb sommige forums gezien dat mss de grafische kaart warm loopt en dat je scherm dan uitvalt of vast gaat hangen?

Maar in de pc heb ik mijn koeling + nog 3 extra ventilatoren insteken,

is er mss een oplossing dat hij niet meer uitvalt of blijft hangen?

ps:kan geen andere grafische kaart permitteren als je denk te zeggen om een andere te kopen.

grtz peter

Geplaatst:

Via energiebeheer de slaapstand en standby uitschakelen.

Dan valt hij niet uit als je even niets doet en dan hoeft hij ook niet terug op te springen.

Ik gebruik nooit de slaapstand of de standby omdat er al te veel mensen problemen hebben met het "ontwaken"

Geplaatst:
Via energiebeheer de slaapstand en standby uitschakelen.

Dan valt hij niet uit als je even niets doet en dan hoeft hij ook niet terug op te springen.

Ik gebruik nooit de slaapstand of de standby omdat er al te veel mensen problemen hebben met het "ontwaken"

die staan af,elke keer als ik iets installeer ga ik als eerste naar daar om het uit te schakelen.

dus daar ligt het niet aan.

Geplaatst:

ik weet niet of ze dezelfde videokaart hebben, die in dat moederbord past.

post-4313-1417704082,9025_thumb.jpg

mijn andere pc heeft niet de zelfde aansluiting voor deze.:s

anders had ik allang geprobeerd om te veranderen :D

Geplaatst:

heb juist naar mijn andere computers gekeken en heb toch 1 gevonden videokaart ga het even uit proberen,komt wel van mijn oudste computer die ik heb.

tot zo :D

Geplaatst: (aangepast)

hier ben ik weer.

Het heeft dus niet geholpen,heb een andere grafische kaart ingestoken,

opgestart zoals gewoonlijk,hij start op enz ... geen probleem tot ik weer een tijdje mee bezig ben valt scherm terug uit pc blijft draaien. of hij hangt vast.

maar wat ik wel weet is dat ik in bios system fan fail warning eens heb opgezet en toen ik de pc opstarten begon hij te piepen maar kwam wel rapper in xp terecht dan tevoren maar heb ze terug afgezet in bios want twas irritant dat geluid :D

heb ook een nieuwe koeler ingestoken.

deze koeler is nog geen maand gebruikt geweest hij is zo goed als nieuw.

grtz peter

aangepast door peter-al
paar schrijf fouten aangepast lol
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.