Ga naar inhoud

removable disk

shantal

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, dit is mijn eerste keer en hoop dat ik wat hulp kan krijgen. Gewoonlijk vind ik wel snel een oplossing als ik een probleem heb maar nu wilt het niet lukken. Het is namelijk zo dat ik bezig ben met de pc van mijn collega die helemaal niet meer wilde opstarten, ook niet in veilige modus. Uiteindelijk vroeg ze mij om het te formateren er een nieuwe versie op te gooien. Haar pc was verdeeld in verschillende drives. Ik heb eerst windows 7 erop gezet maar het is een nogal oude pc en dat ging niet goed. Ik moest die weer verwijderen en heb dus nu windows xp pro erop gezet. Maar als ik in mijn computer ga zie ik dus nu de C: schijf, de dvd drive en 4 removable disks. Als ik die aanklik geeft het aan "please insert a disk". Ik ben in disk management gaan kijken en daar zie ik dus alleen volume C bovenin staan en onderin de removable disks en daar staat ook bij no media. Als ik rechtermuis klik geeft het geen problemen aan. Het gaat hier om Medion Flash XL.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen.

Shantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt.

---------- Post toegevoegd om 22:09 ---------- Vorige post was om 21:58 ----------

moet weer vroeg op dus ga nu slapen maar hoop dat ik later een oplossing kan vinden. in ieder geval bedankt TheOmen want ik weet nu wat die disks zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.