Ga naar inhoud

Word omzetten naar PDF

Aïda8

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Ik zit met een tekst van ongeveer 120 blz getypt in word 2007, die zou moeten omgezet worden naar PDF formaat. Deze tekst is de masterthesis van mijn zus, heel belangrijk dus! (Help me xD )

Het probleem is dat telkens wanneer ik de tekst wil omzetten er enkele tabellen niet deftig omgezet worden. Ze zijn in word getypt op een liggend blad, maar in PDF staan ze dan plotseling op een staand blad, en zo is er plots een halve pagina wit wat echt geen zicht is in een thesis.

Met andere tabellen is er dan compleet geen probleem.

De programma's die ik al geprobeerd heb te gebruiken zijn PDF creator en Bullzip.

Alvast bedankt voor de hulp!!!

(ik heb ook gehoord dat je een tekst best omzet op de computer waarop hij getypt is, probleem is dat die pc, samen met mijn zus, aan de andere kant van de wereld zit waar ze nog nooit van internet gehoord hebben.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eerst 1 bladzijde op een andere printer en zet je word 2007 uit.

Start opnieuw en dan afdrukken op pdf.

Ik heb wel geen PDF creator maar wel Adobe pdf prof.

Wat je misschien ook kan doen is word 2007 afsluiten.

Met de rechtermuisknop op bestand klikken en dan afdrukken en landschap of zo kiezen.

Als het niet gaat dan eens uploaden naar hier

Zodra het bestand geupload is dan krijgt je een adres.

Dan zal ik het proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.