Ga naar inhoud

AVI bestanden

ricardo425

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 opgenomen filmpjes met mijn digitaal toestel. Heb deze op mijn pc gezet en daarna op een USB-stick om deze te laten afspelen met mijn DVD-recorder van LG. Wanneer ik klik op gelijk welk filmpje krijg ik de melding dat de codec niet ondersteund is. Ik weet niet wat er daarmee bedoeld word. De filmpjes staan als AVI-bestanden. HELP

Dank bijvoorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-6829-1417704078,006_thumb.jpg

Je klik op Add en dan zoek je waar de avi staat.

Dan convert klikken.

Het staat standaard ingesteld op DivX

Maar je kan ook op Settings klikken om een andere formaat te hebben.

Dus in uw geval is het klaar om te beginnen.

Bij Custom kan je de grootte bepalen.

Bij Output folder staat waar het opgeslagen wordt ofwel klik je op browser om een andere map te selecteren. Het map gerust de map zijn van uw avi bestand.

Opgelet: als je op download bestand klik dan moet je bij de tweede venster alles uitvinken. Dan wordt het uitgepakt en dan kan je op de eigenlijke bestand klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem is ook tot een goed eind gekomen. Dankzij de goede raad van u stegisoft. Dit probleem mag als opgelost beschouwd worden.

Ik ben je zeer dankbaar voor iedere keer dat ik wat vraag en dat ik hier de oplossing kan vinden. Wat moeten we doen zonder de mensen hier die dit alles doen belangeloos maar toch van zoveel waarde.

Groeten van een aandachtige leerling Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.