Ga naar inhoud

Router transmission rate veranderen?

Gast shuttle

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik wil de transmission rate (geen idee hoe men dat noemt in het Nederlands, ik heb het ook maar op het internet gevonden :D) van mijn router veranderen naar 2mbps.

Als ik naar de router'website' ga, kan ik echter niet vinden waar ik dat kan aanpassen, en ik ben zowat alles afgegaan (maar sommige dingen zijn wel Chinees voor mij maar ik denk toch niet dat het dat was...) maar ik vond het niet...

Op deze website staat hoe je het kan aanpassen, maar ik heb geen Linksys router, maar wel een router van Philips (SNA6600/18).

Iemand enig idee hoe dit te kunnen veranderen? Alvast bedankt

aangepast door shuttle
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja er staan wel veel opties op, maar de meeste snap ik niet, maar zijn zeker niet datgene dat ik zoek. Ik heb thuis alleen een 'startgids', en daar staat het niet in. Ik heb inderdaad ook al eens op het internet gekeken voor een handleiding, maar inderdaad niets te vinden...

En het ging er dus eigenlijk om dat ik op de Nintendo DS een spel wil spelen online, racen, en na de derde baan geeft hij telkens eenzelfde foutcode en word ik afgemeld bij Nintendo WFC. Dus zocht ik de foutcode op, en zegt Nintendo dit:

Transmission Rate:

The Nintendo DS has a transmission rate of 1 to 2 mbps (megabits per second). Most routers transmit at a much higher rate, but are able to adjust for devices that transmit at a slower rate. Your router may have this as a setting that might need to be adjusted. Look through your router settings for anything that indicates transmission rates. If the router is set to accept high transmission rates only, this will need to be changed to accept all, or for some routers, changed to specifically accept the 1 to 2 mbps range.

Dus ja... het zou natuurlijk wel spijtig zijn moest dit niet gaan... maar ik ga er natuurlijk niet dood van :')
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je naar wireless gedeelte moet zijn en dan bij SSID and channel moet je zoaks bijlage instellen.

Mogelijk werkt Nitendo DS op B snelheid

Dus moet er zo staan B/G/N of 11/54/300 of zoiets staan.

Waarschijnlijk staat de router op N of zo en dat is te snel voor DS

post-6829-1417704082,0027_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor nog een antwoord! Hij staat op Mixed (11b + 11g)... ik zal hem op b only zetten en kijken wat het geeft... (:

Edit: oké het werkt nog steeds niet... dus op zowel b+g als alleen b werkt het niet...

aangepast door shuttle
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.