Ga naar inhoud

Router transmission rate veranderen?

Gast shuttle

Aanbevolen berichten

Uhm ik heb niets toegevoegd voor zover ik weet. Ik weet het mac adres van mijn DS maar hoe voeg ik dat toe? Maar MAC Address Control is ook niet enabled. Heeft het dan wel nut?

aangepast door shuttle
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De router is beveiligd maar ik heb nooit een mac adres toegevoegd... MAC Address Control staat niet aan, en de MAC Filter tabel is leeg...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier gekeken welke router geschikt is voor DS

Maar als ik verder kijk dan moet je hoge snelheid internet hebben.

Mogelijk is uw router juist te langzaam.

Hier staat het zo:

Om je Nintendo DS met de Nintendo Wi-Fi Connection te verbinden, heb je het volgende nodig:

• een internetverbinding met hoge snelheid, zoals kabel of DSL
  • een draadloze router of een Nintendo Wi-Fi USB Connector
  • een met de Nintendo Wi-Fi Connection compatibel spel

Roep met een Wi-Fi compatibele game in je Nintendo DS het instelscherm van de Nintendo Wi-Fi Connection op. Je gamehandleiding biedt informatie over hoe je dit kunt doen voor de game die je speelt.

Je hebt op dit moment een aantal verschillende verbindingsmogelijkheden. De gemakkelijkste manier om een verbinding te maken met Nintendo's Wi-Fi Connection is via de functie Auto Search van de Nintendo DS. We raden je ten zeerste aan deze methode te gebruiken.

Je weet dus niet zeker of je een draadloze router hebt, maar je kunt hier op verschillende manieren achter komen. De beste manier om dit te bepalen is via je routerhandleiding. Deze zal moeten vermelden of je router al dan niet draadloos is. Je kunt ook naar de website van de routerfabrikant gaan om dit te controleren. Of, kijk anders of er een antenne uit de router steekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mhh, ja als mijn router juist te langzaam is dan valt daar niet veel aan te doen zeker?

Alleen wel raar dat verscheidene fora zeggen dat je je 'transmission rate' moet verminderen naar 2 mbps, en dat het dan wel werkt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar zal ik eens naar moeten kijken dan. Maar toch vind ik het vreemd dat al die fora zeggen "op 2mbps zetten".

I don't know that router, but with that error it is likely your multicast rate is set to high. Its likely set at 5.5 mbps or something. Try going into your advanced preformance options of the router and setting it to 2 mbps.

Aanpassing in je router instelling nodig zodat de DS de bitrate aankan van ontvangst / verzenden.

Open je router instellingen (even zoeken in config scherm), weet dit niet precies en zoek naar Tx rate.

Verander dat naar 2Mbits.

Etc...

Deze handleiding heb ik trouwens gevonden:

http://www.gebruikershandleiding.com/Philips-SNA-6500/handleiding-5-22967.html

is wel van een 'vorig' model, maar hij ziet er quasi hetzelfde uit en de instellingen interface is hetzelfde.

aangepast door shuttle
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.