Ga naar inhoud

Videokaart

maxjuhh3

Aanbevolen berichten

beste,

ik heb deze laptop (zie link) Acer Aspire 7720 - Prijzen, specificaties en reviews van alle modellen

volgens mij is mijn videokaart kapot of neit hoog genoeg om spelletjes te spelen. een beetje spelletjes op internet kan hij net halen. maar de grote spellen op internet of via een cdrom kan hij niet aan. hij begint dan te happeren. het kan ook iets anders zijn?

heeft iemand een oplossing. als hij kapot is kan ik dan ook een nieuwe videokaart in mijn laptop laten zetten?

mvg max

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn flink wat uitvoeringen van het 7720 model. Als je niet weet welk uitvoering jij hebt, is het onbegonnen werk om iets van hardware op te zoeken.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van uw hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Dan zien we welk grafische kaart je hebt en kunne we naar een nieuwere driver zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de winkel heb ik hier nog naar gevraagd. hij zij dat ik makkelijk aan kon. Ik doe nou een internet spel op internet. dat kan hij soms aan soms niet. dan begint hij te haperen. ik wilde ook spellen spelen via een cdrom dat lukt gewoon niet. waarom zeggen ze dan dat hij het makkelijk aan kan?

Somige mensen hebben hun grafische kaart wel vervangen.. kan dat echt niet op een of andere manier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik het écht niet doen. Zo'n kaartje ga je heel moeilijk vinden, en als je het vind, zal het wel een mooie prijs hebben.

Moest er een betere grafische kaart in komen zullen er een heleboel conflicten bestaan, je scherm kan niet goed worden aangesloten, je hebt geen sterke batterij, je wordt gebottleneckt door de processor, geheugen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.