Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik zou graag mijn mugen 2 op mijn fancontroller aansluiten, maar fancontrollers hebben een 3 pin connector. Kan ik mijn mugen van een 4 pin naar 3 pin overschakelen ? Zonder draden af te knippen liefst ( heb ik al gelezen op andere fora ). Ik dacht dat dit wel moest lukken met zo een kabel die je bij andere fans soms bijkrijgt ( in mijn geval de nexus real silent ). Of is dat een kabel om van een 3 pin naar een 4 pin te gaan ? Of sluit ik beter gewoon de mugen op mijn moederbord aan met PWM functie ?

mvg

Geplaatst:

Zou je de 4 pin ook zomaar kunnen aansluiten op de scythe kaze master pro, want daar zitten dan wel 6 fans dicht op mekaar aangesloten...er is kans dat er enkel maar 3 pins passen. maar ik heb even wat langer gegoogled en blijkbaar kan je een 4 pin naar 3 pin kabeltje kopen. Ik dacht ook eerst om de mugen op het moederbord aan te sluiten maar volgens mij heeft de kaze master pro een automatische stand.

mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.