Ga naar inhoud

audioconfiguratie werkt niet Help mij Please !!

Rxnn

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij Please helpen. Ik had laast een bestand verwijderd (Realplayer) en waarschijnlijk dus ook me audio want me geluid doet niet meer:bawling: ook als ik bij geluid kijk staat er dat er geen audiostekker is ingeplugt wat dus wel zo. Ook heb ik al op Internet gekeken hoe en wat maar ik kom er totaal niet uit kan iemand voor mij (ben niet heel handig met computers) stap voor stap uitleggen. Help me pleasee want wil echt weer geluid op me pc

(Alvast bedankt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb je enig idee wanneer je dat bestandje exact verwijderd hebt ? Zo ja, kan je met het terugzetten van een herstelpunt via systeemherstel teruggaan naar een datum vóór deze verwijdering. Dat zou meteen de oude toestand van de Realplayer moeten herstellen ... en mogelijk dus ook je geluidsprobleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ja ik heb er wel aangedacht weet alleen niet welke audio driver ik had ik d8 Realtek ofzo maar hoe kom ik daar achter??

De makkelijkste manier is via de site van de fabriekant van uw pc. Op die site zal je dan moeten ingeven welk type pc je hebt, vervolgens zal de site alle drivers voor uw type pc in een lijst tonen en daar kan je de driver downloaden.

Medion : MEDION Belgi -> Service en ondersteuning -> Stuurprogramma's en updates

HP : HP - Ondersteuning en drivers -> selecteer Updates en drivers downloaden

Asus : ASUSTeK Computer Inc.-Support-

Packard Bell : http://nl.packardbell.be/pb/nl/BE/content/download

Toshiba : http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=EU

aangepast door RubenDC
Link naar reactie
Delen op andere sites

dus na het updaten doet hij het nog niet... hmm

heb je al eens gecheckt of het juiste apparaat wel geselecteerd is in je Playback

Start -> configuratiescherm -> hardware en geluid -> Geluid -> Afspelen

a) Indien hij daar ingeschakeld is en nog niet werkt kan je hem naar de standaardinstellingen herstellen. (hij herstelt alleen de bit diepte van het geluid)

Dubbelklikken op het apparaat -> Geavanceerd tab -> Standaardinstellingen

B) Indien hij er niet in staat en er dus de melding "er zijn geen audioapparaten geïnstaleerd" staat dan moet je je geluid kaart terug aan zetten.

Start -> Rechter muisklik op computer -> beheren -> apparaatbeheer -> Besturing voor geluid, video en spelletjes -> dubbelklikken "uw geluidskaart" -> Stuurprogramma tab -> Inschakelen

Dit is nog een mogelijkheid :-)

aangepast door RubenDC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.