Ga naar inhoud

audioconfiguratie werkt niet Help mij Please !!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij configuratie scherm staat er bij mee geen Hardware en geluid. Er staat wel Spraak, geluid en geluidsapparaten moet ik daar dan kijken??

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Voer even onderstaande uit zodat we weten wat er allemaal aanwezig is in uw systeem.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Geplaatst:

Ik heb het bestand gedowload maar als ik Publish Snapsnot Open en ik klik op Yes dan krijg ik Open in Browser Copy to Clipboard maar ik zie geen link??

Geplaatst: (aangepast)

Staat er geen type op zoals bv Aspire of Extensa gevolgd door een type nr. zoals bv. E360 of C500 ?

Volgens wat ik kan vinden zou het een Aspire E380 kunnen zijn.

Als dat zo is probeer dan deze audio driver eens een keer te installeren om te zien of het geluid dan terug werkt.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Ik heb het bestand gedownload maar geluid werkt dus nog steeds niet ik weet echt niet waar aan het ligt heb alle volumes op zijn hoogst gezet dempen staat allemaal uit. kheb echt geen idee

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.