Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

misschien staat toch je geluid wel gedempt.

je kunt weer bij dat menutje komen ("geluidsboxje" bij de klok) door het volgende te doen:

Start --> alle programma's --> bureau accesoires --> entertainment --> volumeregeling.

ik geloof dat je die via daar ook kan instellen dat hij weer bij je klok moet komen te staan, maar dat weet ik even niet meer :mrgreen:

Geplaatst:

probeer eens je onboard geluidskaart uit.

hiervoor moet je ook de drivers installeren

je moet eerst je creative geluidskaart eruit halen!

als dit werkt dan is waarschijnlijk je geluidskaart kapot

Geplaatst:

Gegroet,

FF een updateje:

Ik heb de drivers van de kaart volledig geuninstalled.

Vervolgens heb'k van internet de iso cd van creative installatie voor audigy 2 ZS gedownload en daarmee een herinstall gedaan van drivers...

Gevolg: Mijn geluid werkt opnieuw MAAR:

-voor één of andere reden zijn al m'n bureaublad icoontjes door elkaar gegooid

-voor één of andere reden ben'k mijn bookmarks in firefox kwijt :s

EN !!! :

Mijn geluid is terug MAAR als ik op mute duw, dan wordt het geluid permanent gemute... Het verdwijnt en keert niet terug tenzij ik de pc heropstart. Terug unmuten helpt dus niet, het geluid blijft afwezig, ook al staat bij de instellingen dat het geluid niet meer gemute wordt :-/

Wtf???

Grtz xx

Geplaatst:

dan zit er iets fout in de drivers van het volumepaneel (dit zijn niet de drivers van je geluidskaart)

over dit probleem (wat nu ontstaan is) heb ik nog nooit iets over gehoord of nog nooit meegemaakt. dus voor de rest kan ik je niet meer helpen

Geplaatst:

Hey;

't is opgelost.

Bij volumepaneel stond bij geavanceerde opties de optie "alleen digitaal" ingeschakeld :s (hoe dat komt, geen idee) .En dit uitschakelen loste blijkbaar de situatie met mute op....

Bedankt aan ieders hulp !

Dikke knuffel derbij :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.