Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo medewerkers,

mijn dochter heeft het volgende probleem;

haar toetsenbord is "ontregeld". het @ doet het helemaal niet en de andere tekens staan allemaal op een andere plaats.

is dit nog op te lossen of moet zij een ander toetsenbord kopen?

ik hoor het graag van jullie.

groetjes diana:ciao:

Geplaatst:

Hallo Asus,

volgens de pc werk t goed.

maar alles staat ook in het engels, dus ik kom er moeilijk uit.

hij geeft de volgende melding,

Name, standerd 101/102 Key or Microsoft Natural P....

Type,Keyboard

is dit goed=vraagteken,

groetjes Diana

Geplaatst:

Hallo, waarschijnlijk staat zoals Asus zegt je toetsenbord op andere landinstellingen.

ik weet niet welk bestuuringssysteem je hebt, bij windows xp moet het als volgt, bij windows vista en 7 zal het waarschijnlijk ongeveer hetzelfde zijn.

Ga naar configuratiescherm dan naar landinstellingen ga naar het tabblad talen klik op details en zorg ervoor dat onder geïnstalleerde services Nl Nederlands (België) vanboven staat. je kan de andere gewoon verwijderen. als Nederlands (België) er niet tussen staat kan je het gewoon toevoegen. als je moet kiezen tussen Belgisch punt of belgisch komma neem je best punt.

succes!

Geplaatst:

Hallo,

wat TheOmen zegt klopt als een bus...

Als je meerdere instellingen hebt, kan je steeds switchen tussen de talen onderling door gebruik te maken van de toetsencombinatie Shift + Alt. Als je echter de andere talen nooit gebruikt, kan je deze beter verwijderen zoals beschreven door TheOmen.

Toitoitoi !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.