Ga naar inhoud

Paar dagen op vakantie in binnenland van België

surviver

Aanbevolen berichten

Hey,

ik ga voor een drietal dagen op vakantie in Antwerpen en zou mijn laptop wilen meenemen. We verblijven in een vakantiehuis van familie waar geen internet is.

Welke mogelijkheden heb ik om gedurende een paar dagen internet te kunnen nemen? Ik heb geen zin om een abonnement ofzo te nemen. Bestaat er iets dat ik voor enkele dagen kan gebruiken? Soort pay en go kaart?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste restaurants en cafes bieden gratis hotspots aan. Dus je kan direct internetten. Je kan dan je email checken en internetten. De snelheid is wel (sterk) beperkt, dus je kan er geen zware bestanden mee downloaden.

Dus ga dan even weg van het vakantiehuis (ga er ene pakke in een restaurant dan kan je je email checken.

Voor de meeste mensen is vakantie echt vakantie zonder internet. Ze willen even van die internet af zijn. Gewoon rust. Misschien ook iets voor u, een weekje zonder internet? lol

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een oplossing gevonden, ik ga van Proximus een Pay en Surf kaart van 10 € halen. Ik heb nog een USB-modem van Vodafone liggen.

Ik ga vooral met mijn drie kleine kinderen wat de toerist uithangen. Als die dan s avonds(vroeg) groggy in bed liggen kan ik nog wat internetten hé.

Ik heb veel zoekertjes van tweedehandsspullen die ik moet beheren enz..

Bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.