Ga naar inhoud

Nieuwe laptop

majol1

Aanbevolen berichten

Je mag zeker die laptop van thuis laten nakijken maar open daarvoor best een nieuwe discussie.

Om terug te komen op je oorspronkelijke vraag.

De laatste twee uit =5905&option[1]=13721&option[3]=9466"]deze selectie vallen nog binnen je budget en zijn zonder twijfel geschikt voor wat jij er wil mee doen.

Als je niet online wil kopen, zoek dan een pc winkel in je buurt waar ze deze modellen verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in my opinion heb je voor 99 euro boven je budget een super 15 inch laptop :

DevilTech - High Performance Systems*-*_Devil 9700 DTX #

Ik ga um tegen het einde van het jaar zelf halen , omdat ik een fervent Gamer ben ;)

die van mij zal met alle upgrades meer tegen de 1800 Euro liggen.

Das een duitse website, heb je dan sowieso geen qwertzu klavier (ipv het in België gebruikte Azerty).

Ik zou deze aanraden : Acer Aspire 5943G-434G64MN i5 15,6inch

Laatste generatie intel processor (i5), 4GB ram , 640GB HD en een krachtige videokaart (HD5650)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt al een betere Dell voor die prijs hoor. Kopen bij Duitsland zou ik zowieso niet doen, vanwege het klavier en garantie. En bij Acer zeker niet. Dell levert aan de consument, en is dus goedkoper. Dit systeempje bijvoorbeeld, ik overweeg zelf om hem aan te schaffen. i5, 5650, numeriek klavier... Maar vooral 1TB harde schijf, en dus plaats voor twee drives. Ideaal voor de toekomst! Als je iets meer design/stijl wilt kan je ook eens kijken naar de Xxodd notebooks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.