Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een netbook met Windows 7. De aanwezige software is dus beperkt en ik heb geen DVD-speler.

Ik heb een DVD-film via USB op de netbook gezet maar ik kan deze niet afspelen.

Windows Media Player kan het bestand niet afspelen.

Moet ik hiervoor één of andere codec downloaden en of gewoon een andere programma?

Alvast bedankt!!

Geplaatst: (aangepast)

Hallo Robo,

als Windows Media Player reeds geinstalleerd is zou ik persoonlijk geen extra player installeren, maar WMP voorzien van het K-lite codec pack.

Eénmaal dat geinstalleerd opent WMP zowat alles.

Downloads vind je hier : ( Download K-Lite Codec Pack )

Succes.

aangepast door Asus
Geplaatst:

Ondertussen had ik de VLC-mediaplayer al gedownload. Hiermee kan ik uiteraard de DVD afspelen. Maar ik denk dat ik ook het codec-pack ga downloaden en dan kan ik daarna nog altijd kiezen wat het beste uitkomt.

Alvast bedankt voor de info!!!

---------- Post toegevoegd om 21:53 ---------- Vorige post was om 21:50 ----------

Het installeren van dat K-Lite Codec Pack is inderdaad ook een uitstekende optie.

Ik zag dat er verschillende versies van het codec pack zijn. Welke versie kan ik best downloaden? Is de basic al voldoende?

Geplaatst:

Hallo Robo,

persoonlijk werk ik enkel met WMP en full K-lite Codec Pack, combinatie die tot op heden alles probleemloos opent en weergeeft.

Grtjs.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.