Ga naar inhoud

trage pc, extra geheugen?

madman

Aanbevolen berichten

@ Jean Pierre

1. Hij zou alvorens een van onze tips uit te voeren, een herstelpunt moeten maken. (Herstelpunten maken (Windows XP))

2. De fout0x80041010 dat het programma Speccy aangeeft is een "Invalid Class Error". Ingeval van een Invalid Class Error kan hij de commando's uitvoeren die in onderstaand artikel zijn beschreven:

How do I fix Collections failing with "Invalid Class" Errors? | Longitude Community

For Windows 2003/2008/XP run:

winmgmt /resyncperf

3. Foutmelding heeft ook met WMI te maken. (zie post hierboven van Asus en puntje 2 van hierboven)

4. Verdere informatie waar ik spijtig genoeg niets van begrijp: (maar is voor Windows Server dus zal wslijk niet van toepassing zijn op hem)

"If the WMI service is running on the managed computer and has not been

shutdown recently, this might indicate that some WMI class used by MOM might

be the cause. Look in the alert details for the error condition that raised

the alert. If the error was 0x80041010 (WBEM_E_INVALID_CLASS) then run the

following command from the command line of the managed computer:

"wmiadap.exe /f" "

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voer alleszins uit wat wouterskurtt zegt met betrekking tot dat herstelpunt.

Dan voer je even dat scriptje uit dat ik voorstelde in post 20.(met dank aan Asus)

Laat dan eens weten in uw volgende post wat het resultaat daarvan is.(zou bij u ongeveer 1gb moeten zijn)

Als blijkt dat ook daar iets verkeerd loopt dan gaan we eens kijken of we die WMI hersteld krijgen.

Nu het is zo i zo al een oud beestje dus wonderen moet je van uw pc zeker niet meer verwachten hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

uitkomst geheugen is; 519553024

Herstelpunt is gemaakt.

Is formatteren een must?

Vraagje over Hiack This, hoe weet een leek als ik ben wanneer het foute boel is en wat ik dan moet doen?

Ter info; eenmaal wakker werkt de pc vlot. Het probleem is dat het dus zo lang duurt en voor die tijd instabiel is.

aangepast door madman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn excuses voor het late antwoord,vraag was me even ontglipt helaas.:sad

Als je dat HJT uitvoert zoals beschreven en je post dat log in je volgende bericht dan zal onze expert dat nakijken en je verder helpen met eventueel te nemen stappen.

Voer dat alleszins uit om malware reeds uit te sluiten alvorens we verder gaan met andere stappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.