Ga naar inhoud

Publiceren van een webpagina met Office Publisher 2007

Meloves

Aanbevolen berichten

Geachte heer, mevrouw,

Sinds december 2009 ben ik bezig met het maken van een website, met Office publisher 2007. Het is een bestand van bijna 200 pagina's en duizenden hyperlinks. Het aantal pagina's wordt minimaal nog getienvoudigd. Ik heb hier nog een paar vragen over, maar die zal ik stellen later in een ander topic.

Het publiceren gaat niet gemakkelijk, ik zoek al dagen op websites de informatie komt wel in de buurt maar het lukt nog steeds niet.

Het gaat dus zo; Ik gebruik Filezilla voor het publiceren, sla mijn Publisher bestand op als index en dan kies ik: webpagina gefilterd. Opslaan.

Ik zie alleen de eerste pagina als ik hem upload en de hyperlinks naar de volgende pagina's werken niet. Wanneer ik hierop klik krijg ik: ''Oeps! Deze link lijkt niet te werken'' van Google. Mijn bestand staat in de map public_html in Filezilla.

Ik denk dat ik redelijk in de buurt zit maar er 1 ding niet klopt, met de index neem ik aan?!

Eerst had ik de pagina ''deze webpagina is onderconstructie'', dat was dus maar 1 pagina en werkte goed.(Deze nu ook onprobleemmatisch kunnen verwijderen)

Hopelijk kan iemand anders mij helpen?!

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Melissa

aangepast door Meloves
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen Publisher-kennen, maar het lijkt me dat je door het opladen van de Publisher-bestanden als één geheel, enkel de indexpagina kan zien nà opladen. Zet eens enkele van de afzonderlijke pagina's (niet index.html maar andere .html-pagina's die je hebt aangemaakt) individueel in de map public_html op je server. En bekijk dan eens of je deze pagina's met de browser kan benaderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.