Ga naar inhoud

Geen geluid via speakers, wel via koptelefoon

soesi

Aanbevolen berichten

Er staat alleen dat het een multimedia control key is verder geen beschrijving. Raar dat die niet aangaat.

Ik heb precies hetzelfde probleem met me computer, krijg alleen nog geluid uit de computer als ik er een hoofdtelefoon in doe. Bij de drivers geeft ie niks aan, geen gele uitroeptekens. Soesi doet jouw het geluid van jou computer het inmiddels weer? Ik heb nog gebeld met asus, zegt die vent: stuur maar op die computer waarschijnlijk moet er iets veranderd worden aan je moederbord. Kosten rond de 300 Eurootjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb dus ook hetzelfde probleem sinds twee weken geleden. Ook een Asus laptop. Ik krijg geluid via koptelefoon en externe luidsprekers (die ik via het kabeltje voor hoofdtelefoon aansluit) , maar geen geluid uit de ingebouwde luidsprekers zelf.

Wat ik wel zie is dat wanneer ik naar de ingang voor de hoofdtelefoon kijk, dat er een rood ledje binnenin brandt wat voordien niet het geval was.

Zou het mogelijk zijn dat er iets in vast zit dat de laptop het signaal geeft dat er een hoofdtelefoon of dergelijke is aangesloten, zelfs wanneer dit niet het geval is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.