Ga naar inhoud

Resolutie gaat niet verder dan 800x600

Fridi

Aanbevolen berichten

Goede dag mensen,

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met een probleempje waar al een tijdje mee zit.

Ik heb namelijk pas geleden de laatste nvdia-driver gedownload voor mijn GeForce 5FX videokaart, alleen nu heb ik een probleem en dat is dat ik via beeldscherm mijn resolutie niet verder in kan stellen dan 800x600 32 bits. :bawling:

Is er iemand die me uit de brand kan helpen pleaseee?!:sad

Degene ben ik echt eeuwig dankbaar!

Groet, Fridi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt... maar als ik de oude driver weer terug zet kan ik sommige games niet meer spelen en ik denk echt dat dit de juiste driver is. Want ik heb een GeForce 5FX met windows xp en dat is precies ook wat ik had geselecteerd op de nvidia-website.

Enig idee?? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Pc heeft altijd gewoon goed gedraait en draaide World of Warcraft ook altijd perfect, maar ik dacht laat ik eens voor de gein de laatste driver pakken die nvidia.com aangeeft. De laatste driver die uit was gekomen was al een tijd terug in 2008... dat is omdat ik een vrij oude grafischekaart heb. Ik heb namelijk een GeForce 5500 FX grafischekaart. Die driver van 2008 had ik eigenlijk nooit moeten installeren, want de mijne was al up to date. Maar nu ik hem toch gedownload heb krijg ik dat resolutie probleem. Nu heb ik de oude driver weer geinstalleerd die ik op CD meegeleverd kreeg bij de grafischekaart. En als ik World of Warcraft op dit moment speel heb ik grafische problemen in het spel... Ik heb dit probleem eerder ook gehad en toen had iemand voor mij een update gedaan voor mijn grafischekaart. Maar nu heb ik het weer en ik weet dus niet wat ik moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar ik heb windows xp als besturingsysteem. En nee NVIDIA DRIVERS 175.19 WHQL was het niet. Het was de versie 175.16

die werd aanbevolen door de scan op nvidia.com, dus die had ik als eerst geprobeerd.

Ik heb net wel de NVIDIA DRIVERS 175.19 WHQL geprobeerd om te kijken of die wel werkte, maar helaas krijg ik weer hetzelfde probleem dat ik de resolutie niet verder in kan stellen dan 800x600. Ik weet dat ik een updat nodig heb met mijn videokaart, maar welke is nou de juiste en het probleem met de resolutie is echt irritant. Dat ze het allemaal niet makkelijk maken :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.