Ga naar inhoud

Malware doctor, en geen internet.

Gast RobinvGijn

Aanbevolen berichten

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast RobinvGijn

ik heb antimalware doctor al een tijdje niet meer gezien :)

maar ik krijg nog steeds zodra ik verbinding maak met internet, niet eerder, een kritike fout, en dan start hij opniew op.

ik krijg niet langer die error dat services en controllables (ofzoiets) het niet meer doet, maar die kritieke fout treed nog steeds op :/

hopelijk weet je daar ook wat voor, tot nu toe heb je mij extreem geholpen, bedankt :)

m.v.g.

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder eerst Copmbofx eens : Doe je zo : Start -> Uitvoeren en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

En bekijk dan eens of dezelfde fouten zich blijven voordoen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast RobinvGijn

ik heb combofix ge deïnstallert op de manier die je zij, de map C:\Qoobox was daarna al verwijderd.

toen de pc daar klaar mee was, verbond ik met internet, en kreeg de foutmelding: Services en Controllertoepassingen werkt niet meer. ik kreeg geen kritieke fout melding, en toen starte mijn PC opniew op, zal ik het nogmaals probeeren?

m.v.g.

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast RobinvGijn

opgestart in veilige mode met netwerk mogelijkheden...

nog steeds het probleem dat zodra ik verbinding maak met internet (hij doet het wel trouwens) krijg ik de error: Windows heeft een kritieke fout ondergaan etc. sluit automatish af.

:/

hoop dat je me verder kan helpen....

zou het opniew installeeren van de netwerkkaart iets uitmaken?

m.v.g.

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netwerkkaart herinstalleren zou kunnen helpen maar ik denk meer in de richting van een corrupt of beschadigd systeembestand.

Hou de toets met het windows vlagje ingedrukt en druk dan op r.

Typ nu cmd en druk OK.

Typ sfc /scannow en druk enter.

De systeembestanden worden nu gescand op fouten en indien nodig hersteld.

Wees geduldig want dit kan een tijdje duren.

Sluit na de scan alle toepassingen af en herstart de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast RobinvGijn

ok, ik heb gedaan wat je zei, de computer had inderdaad bestanden gevonden die beschadigt waren, mar hij zei dat hij ze niet allemaal kon repareeren, en dat degene die hij wel kon repareeren, pas gerepareerd zouden worden als ik opniew had opgestart.

dat deed ik dus, en toen maakte ik weer verbinding met internet, maar ik kreeg weer de kritieke fout error, en dat Services en Controllertoepassingen niet meer werkt error... :/

ik hoop dat hier iets aan te doen is...

m.v.g.

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast RobinvGijn

volgens mij ligt het probleem inderdaad bij de netwerkkaart...

hier is wat ik gedaan heb:

ik startte de PC op, en ging naar apparaatbeheer, daar zocht ik mijn netwerkkaart op (Linksys Wireless G PCI adapter, model: WMP54G, versie 4.1) rechterklik, installatie ongedaan maken. ik had de checkbox voor stuurprogramma ook verwijderen NIET aangevinkt >_< maar hoe dan ook, toen heb ik hem meteen weer geinstalleert via: Configuratie scherm>Hardware. comuter opniew opgestart, en toen kreeg ik die kritieke fout melding meteen nadat hij was opgestart.

toen heb ik de netwerkkaart fisiek uit de PC gehaald (toen die uitstond natuurlijk) toen weer de PC opgestart, geen error... weer via apparaatbeheer de netwerkkaart verwijderd, dit keer WEL met stuurprogramma en al, PC uitgezet en de netwerkkaart er weer ingedaan, weer die kritieke fout zodra hij opstarte...

dus volgens mij ligt het aan de netwerkkaart zelf en niet de software voor de netwerkkaart... al weet ik dit natuurlijk niet zeker, wat denk jij?

nieuwe netwerkkaart kopen? of is hier nog iets aan te doen?

m.v.g.

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.