Ga naar inhoud

nog een antimalware doctor slachtoffer! :s

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb op verschillende fora gekeken naar oplossingen maar hier blijken de meeste opgelost te worden. Ik heb hetzelfde probleem, namelijk dat kl*te virus! Ik heb Hijackthis gedownload maar krijg een melding tijdens de scan dat het niet lukt (blijkbaar ligt het aan dat "run as administrator" maar ik weet niet hoe je dat doet? ik klik rechterknop op het icoontje maar zie nerges "run as administrator" of dergelijke) bij deze kan ik je dus ook niet mijn log bestandje bijgeven. Kan je me misschien meer info geven en me helpen van dit virus af te raken? Ik geraak de moed kwijt!

Alvast bedankt!

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in volgende map C:\ProgramFiles\TrendMicro\HijackThis naar het bestand hijackthis.exe. Rechtsklik op dit bestand en start het met "uitvoeren als administrator". Dan zou je een nieuw logje moeten kunnen maken, dat je dan kan kopiëren en in je volgende bericht hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankuwel voor je snelle antwoord. Had ondertussen die eerste stap eens overgeslagen (van hijack en ineens malwarebytes gedownload en scan laten lopen. De ingefecteerde bestanden toen verwijderd en nu lijkt het probleem ook opgelost (voorlopig). Als ik in de komende dagen nog iets ondervindt zal ik je zeker contacteren!

In ieder geval enorm bedankt voor jouw tijd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.