Ga naar inhoud

Geen internet na aanschaf nieuwe router

tiske

Aanbevolen berichten

De streep van mijn computer naar ge gateway is nu groen, maar die naar het internet staat een kruis door :( wanneer ik klik op de rode kruis krijg ik nog steeds dezelfde error.

Wel staat er nu een informatiepuntje onder mijn lanverbinding met de volgende tekst: Controleer of de instellingen van de firewall overeenkomen met de onderstaande instellingen om delen en detectie juist te laten werken :s

Toen keek ik bij firewall, stond er dat firewall niet eens aan stond :s

Enig idee???

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hebt je de router geinstalleerd?

Om te installeren en gebruikt wel uw handleiding:

Open uw browser en typ in bovenste vak dit 192.168.1.1

Geeft als gebruikersnaam admin en wachtwoord admin

Ga nu naar Toolmenu > Internet Options > LAN settings

Je krijgt een venster en dan moet je op cancel en dan op OK klikken.

Klik dan op quick step

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het de bedoeling dat ik het typ in de browser op mijn pc (waar dus geen internet aanwezig is)?

Dit heb ik gedaan en toen kon ik geen toolmenu vinden, wel stond er helemaal onderaan een balkje met system tools maar dat word alleen gevraagd of ik wil upgraden..

Wat doe ik fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel raar, ik heb de tussenrouter (TP-link etc.) ertussenuit gehaald en de kabel nu direct vanaf het kastje in mijn pc gedaan en nu heb ik prima werkend internet :D

Toch apart dat die router zo'n probleem kan geven toch!?

Thx voor alle moeite iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.