Ga naar inhoud

Outlook Express 6

drenkeling

Aanbevolen berichten

Oude computer, oude outlook, maar functioneerde probleemloos. Tot outlook express enkele dagen geleden opstartte met een lege inbox (postvak in) en vanaf nul terug begon met de mails van die dag in te laden. Maar de vele vorige mails waren dus ineens verdwenen. Vermits er geen delete-poging aan voorafging en hij ook geen delete-bevestiging vroeg, veronderstel ik dat deze mails niet gewist, maar wel verplaatst zijn. Maar waar vind ik ze en hoe haal ik ze terug?

Met veel dank voor alle mogelijke hulp en tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien in verwijdert item map?

Misschien ben ik nog vergeten te vermelden dat alle andere mappen, zoals verwijderd item, verzonden item enz. ongewijzigd gebleven zijn, dus daar vind ik ze helaas niet in, (alleen wat ik vroeger verwijderde staat daar nog even goed in). Alleen dat postvak in was plots leeg (momenteel staan er wel de nieuwe mails in)... Misschien deed ik iets verkeerd maar ik ben mij van niets bewust...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens op deze locatie C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express of je daar nog een bestand kan terugvinden met de naam Postvak IN.dbx. Let op : dit is normaal een "verborgen bestand", dus zal je eerst de optie "verborgen bestanden tonen" moeten inschakelen. Op dezelfde locatie zouden ook al je andere bestanden Verzonden Items.dbx, Verwiijderde Items.dbx, enz. te vinden moeten zijn. Laat even weten of dit ook het geval is ?

Kijk ondertussen ook even in je prullenbak of je daar eventueel een bestand Postvak IN.bak kan vinden. Kleine kans, maar je weet maar nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.