Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1. Beveiligde modus uitgeschakeld is dat goed?

2. Unlocker sluit Internet af GED en McAfee wordt knalrood

3. CCleaner heeft 514 MB verwijderd, maar................................

in de linkerkolom zie ik hoofdjes: IE, WE, Systeem, geavonceerd, maar geen "register", scan naar problemen enz.

Groet, ekster

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Blijf jij mij opdrachten geven die ik niet kan uitvoeren?

In Cofiguratie staat Systeem en Systeembeheer(geen tabbladen), geen Systeem en Onderhoud.

Wat nu?

Geplaatst:

Hola! Dit moet een misverstand zijn.

Ik geef je een aanwijzing hoe je in CCleaner naar het registeropkuis moet gaan en jij reageert met termen die in CCleaner niet voorkomen en die ik ook niet vernoemd heb.

Over het opruimen van het register met CCleaner staat er een mooie handleiding op het forum. In punt 3 van de handleiding wordt in woord en beeld uitgelegd hoe je het register moet opruimen met CCleaner.

Geplaatst:

Hoera, ik heb CCleaner aanwijzingen wel gevonden en gedaan en bovendien een nieuw herstelpunt gemaakt.

Er staat nog steeds beveiligde modus uitgeschakeld.

Groet, ekster

Geplaatst:

Voor mij is alles prima, nu begint Mc Afee met een geel uitroepteken te roepen dat de computer niet beschermd is...............

Ik ben maar begonnen met updaten en scannen!

Groetjes ekster

Geplaatst:
Voor mij is alles prima, nu begint Mc Afee met een geel uitroepteken te roepen dat de computer niet beschermd is.....
Ze maken het je wel niet gemakkelijk ... nu die meneer McAfee weer :sad
Geplaatst:

Ik word er nu wel heel verdrietig van.

Ik vlieg ieder moment uit Internet.

Chat van McAfee Help kan ik niet bereiken, ik vlieg er steeds uit. McAfee doet bij herstellen alleen updaten. Maar er blijft staan dat er geen bescherming ..............

Geplaatst:

Haal dan (tijdelijk) een andere gratis scanner binnen (AVG, Avast, Antivir, ...), zo ben je tenminste toch beveiligd op het internet. Indien het lukt met je manke internetverbinding natuurlijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.