Ga naar inhoud

computerprobleem

yor

Aanbevolen berichten

Dag jonathan

Ik heb vandaag gezien hoe je die mevrouw ( ene Inge als ik me niet vergis geholpen hebt).

Ik was erg onder de indruk van je kunnen en daarom zou ik je graag het volgende willen vragen.

Ik denk dat ik hetzelfde probleem heb als die mevrouw. Enkele dagen geleden was ik op mijn computer aan het werken en plots is die uitgevallen. Ik heb dan eventjes gewacht en mijn laptop dan opnieuw aangedaan. Helaas werkt hij niet meer. Je hoort de computer wel draaien maar je ziet niks op het scherm. Weet jij misschien wat het probleem kan zijn aub.

Hopelijk hoor ik gauw iets van jou.

Alvast bedankt.

mvg yor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dat je mijn probleem wilt behandelen.

Nee als ik mijn pc opstart hoort ik geen piep.

Ik kan ook niet in veilige modus opstarten.

Mijn pc valt altijd na 1 minuut uit.

Als ik mijn pc opstart zie ik ook niks op het scherm. ( alleen zwart)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik heb mijn pc nog eens opgestart en ik hoor nu toch een korte piep als de pc is opgestart

kheb me vergist sorry

valt er nu nog iet te doen

---------- Post toegevoegd om 14:12 ---------- Vorige post was om 14:11 ----------

kheb wel al meerdere keren geprobeerd om in veilige modus op te starten maar da lukt ni

---------- Post toegevoegd om 14:15 ---------- Vorige post was om 14:12 ----------

als ik ni meer in veilige modus kan op starten kan ik dan nog iets anders doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.