Ga naar inhoud

nieuwe headset

Aanbevolen berichten

Hey,

Vandaag begon mijn headset tamelijk raar te doen en verminderde de kwalitiet sterk, ook bleek er iets los te zitten van binnen... maar goed, het komt er op neer dat hij zijn beste tijden gehad heeft en dat ik een nieuwe nodig heb. Maar het kiezen van een nieuwe headset vind ik ongelooflijk moeilijk, aangezien er heel wat op de markt zijn en ik niet goed kan beslissen. Ik weet dan ook nog niet genoeg af van audio. De prijs van de headset ligt niet echt vast maar liever toch niet boven de 80 euro. Ik heb al heel wat reviews gelezen over headsets maar ik heb toch nog steeds geen idee over welke ik moet kiezen. Daarom graag jullie mening. Deze merken spreken me alvast aan. Sennheiser, steelseries, razer enz.

mvg

---------- Post toegevoegd om 11:48 ---------- Vorige post was om 11:43 ----------

Trouwens, is er veel verschil tussen de steelseries siberia v2 en de gewone siberia ? want de v2 spreekt mij sterk aan maar vind ik wel tamelijk duur, terwijl de gewone siberia van prijs zeer goed meevalt

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.