Ga naar inhoud

Opeens geen internet meer

Sk90

Aanbevolen berichten

Hallo!

Al drie weken kan ik geen verbinding maken met mijn router, terwijl er bij de andere laptop thuis geen probleem is. Ik krijg als probleem dat ofwel het netwerk verborgen is ( wat niet het geval is want bij de andere laptop is er geen probleem) ofwel dat mijn instellingen voor draadloos netwerk op de computer niet overeenkomen met de netwerkinstellingen. Ons internet is onbeveiligd dus ik moet nooit een wachtwoord ofz gebruiken.

Het begon na een update van windows defender, vanaf dan heb ik geen verbinding meer kunnen maken. ik vroeg mij dus af als het daarmee te maken kan hebben? Ik heb goed bereik ed.

Kan iemand mij helpen? Ik ben namelijk niet zo goed in deze zaken

Alvast bedankt!

SK

Link naar reactie
Delen op andere sites

ivm herstelpunt, dat heb ik al gedaan, maar toch werkt het nog altijd niet :(

@Jean-Pierre: dat weet ik zelf ook! Het was beveiligd, ik weet niet hoe het komt, maar opeens was dat niet meer het geval. Ik wil eerst dit probleem oplossen vooraleer ik mijn internet terug zal beveiligen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen eerst dit doen om mogelijk malware uit te sluiten.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.