Ga naar inhoud

Vodafone (Mobile Internet) veroorzaakt probleem met harde schijf

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, hier ik weer!

Morgen vertrek ik naar zee en ik heb 2 dagen geleden een Vodafone (Mobile Internet) stick aangekocht bij belgacom + ik kreeg ook een simkaart.

Alles ok, 48 uur wachten voordat ik hem mocht installeren... wel, net probeerde ik het.

Alles ging ok, tot dat hij opnieuw moest opstarten... er kwam een blauw scherm (nee, ik denk niet the Blue screen of death... het kan, maar het scherm was niet fel blauw maar eerder donkerblauw) en er stond een tekstje op.

Het ging véél te snel weg ik had geen tijd om het te lezen, het enigste dat ik las was: Er trad een probleem op met de harde schijf.

Ik schrok wel wat... maar achter het scherm onmiddelijk weg ging starte hij gewoon op.

Achter het laadbalkje met het 'windows logo', kreeg ik zoals altijd dat zwarte scherm.

Maar het bleef hangen en duurde zeker 2 min... ik dacht dat hij vast hing en sloot hem af met 5 sec. de aanknop in te duwen.

Daarna starte ik hem weer op -zoals altijd ging hij weer heel traag omdat ik hem zo afsloot- en voor de eerste keer kreeg ik pas: Windows kon niet goed worden opgestart.

Ok, dat was niet het ergste... hij deed heel traag en msn wou maar niet komen -als msn komt, is hij opgestart- dus ik meld me even af.

Uiteindelijk stopt dat irritante 'geblaas van de warme lucht' uit mijn pc en ik meld me terug aan, dan opeens kreeg ik een scherm van vodafone!

Vodafone staat nu fantastisch goed op mijn pc en het werkt hélemaal, maar achter dat dat scherm van vodafone kwam, kwam er een foutmelding: Er trad een ernstig probleem met uw windows op.

Ik dacht: Ernstig! Oh nee! Ik dacht dat de harde schijf gecrashed was ofzo! Ik zou graag willen weten wat het probleem was, mijn computermerk is mijn gebruikersnaam hier :-)

Bedankt! :-):-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.