Ga naar inhoud

sites openen ongevraagd

Gast lucvdm

Aanbevolen berichten

Goeie avond,

groot vervelend probleem.

Ik gebruik IE8, tijdens het surfen open allerhande ongevraagde vunzige sites.

Ik heb een tijdje geleden melding gezien van een trojan, tijdens het downloaden via nieuwsgroepen.

Mcafee had onmiddellijk ingegrepen. Blijkbaar niet goed genoeg.

Ik heb al Adaware, Malwarebyte, Spywarefighter, ...... gedraaid, soms wordt er iets gevonden, soms niets. Dan gaat het een dag of 2 goed, en dan is het er terug. Heel vervelend.

Nu ben ik in veilige modus malwarebytes aan het draaien en kaspersky online scanner 7.

Nog niets gevonden tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Scan".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

En zet meteen ook maar je meest recente log van Malwarebytes in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeidag

heb ondertussen stopzilla gedraaid die een hele rij trojans en aanvverwanten heeft gevonden

---------- Post toegevoegd om 15:11 ---------- Vorige post was om 15:05 ----------

telkens ik probeer een log door te sturen wordt de verbinding verbroken

---------- Post toegevoegd om 15:16 ---------- Vorige post was om 15:11 ----------

lukt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.