Ga naar inhoud

aankoop nieuwe gamerig

Xioros

Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben geïntresseerd in het kopen van een nieuwe pc...

mijn budget is 1100-1400 EUR

ik kwam uit bij dit systeem : zie bijlage

ik heb mijn vorige gekocht bij power4pc , deze is daar ook geconfigureerd

als iemand een goedkopere site weet.. laat iets weten

wat het zeker moet zijn:

i7 (op X58 chipset) overclockt goed en geeft een treffelijk resultaat met SLI ( op de p55 is de PCI controller in de processor gebouwd en worden de slots van x16 naar x8 gedegradeerd) ik wil namalijk later nog een GTX460 bijsteken , en ik ga maar voor een dual SLI , de 460 geeft geen verder support .. :(

mvg

xioros

ps: besturing systeem hoeft niet , heb zelf nog een (legale) windows 7 liggen ...

post-14950-1417704084,8819_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, ik zelf ben best tevreden over de Rampage serie maar deze zijn best wel duur. Er is nog een moederbord van asus dat vaak wordt aangeraden..Ben helaas even de naam kwijt, was iets met een p erin... Misschien dat een ander forumlid mij kan helpen ?

Ik zoek het alvast even op maar ik heb niet veel tijd, ik moet meteen weg.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, ik zal straks een samenstelling maken, moet direct weg, maar enkele puntjes dat ik graag zou vermelden :

Je kan gerust voor het P55 platform gaan hoor, de i7 875K overklokt uitstekend en SLI is nog steeds mogelijk. Een degradatie van 16x naar 8x is nog geen 4 procent. Nuja, als je dat nog steeds erg vindt, er zijn P55 bordjes met Nvidia nf200 chips die lanes bijvoegen. (Denk maar aan Asus Rampage, MSI Big Bang, Gigabyte UD-7) Mijn voorkeur gaat uit naar Asus en MSI qua moederborden, maar Gigabyte doet dat zeker niet slecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.