Ga naar inhoud

aankoop nieuwe gamerig

Xioros

Aanbevolen berichten

Ik zit met beide samenstellingen nog met een beetje budget over, als je geen Windows nodig hebt raad ik je aan om een tweede GTX 460 bij te nemen.

=1&product[279469]=1&product[259210]=1&product[245679]=1&product[225309]=1&product[288020]=1&product[242577]=1&product[259627]=1&product[252897]=1&product[7517]=1"]Samenstelling Systeem Socket 1156 :

• Processor : Intel Core i7 875K. Gewoon een pareltje voor overklokkers. Uitstekende performance, vrije multipliers, ideaal voor gaming en multitasking. Je krijgt trouwens gratis de game Unreal Tournament III met 5 mods.
  • Moederbord : De Gigabyte P55A-UD7. Uitstekend bordje, goed overklokbaar, USB 3.0 en Sata600. Er zit een speciale Nvidia nf200 chip op, deze voegt extra lanes toe voor de videokaarten, zodat je je videokaarten optimaal kan benutten.
  • Geheugen : De nieuwste reeks Kingston HyperX 1600Mhz 4GB. Goed overklokbaar.
  • Grafische Kaart : De Gigabyte GTX460 OC. Een fabrieks-overklok is al uitgevoerd, en er zit uiterst stille koeling op. Deze kaart is trouwens ook ideaal qua prijs/performance. Als je nog budget over hebt, zou ik zeker een tweede bij steken in SLI.
  • Behuizing : De blauwe en o zo populaire Cooler Master CM 690 II Advanced. Prima kast, goede prijs, voldoende koeling.
  • Harde Schijf : Samsung Spinpoint F3 1TB. Bestverkopende schijf van het moment.
  • Optische Drive : De Lite-On iHas524. Best geteste driver van het moment.
  • Voeding : De stille én super efficiënte Cooler Master Real Silent Pro Gold. 800 watt is voldoende voor twee GTX 460 kaartjes, en deze voeding is super-efficiënt.
  • Assemblage met 1 jaar garantie op de assemblage. De langste garantie op de onderdelen blijft behouden.

=1&product[258742]=1&product[7517]=1&product[252897]=1&product[259627]=1&product[242577]=1&product[288020]=1&product[225309]=1&product[245679]=1&product[282924]=1"]Samenstelling Systeem Socket 1336 :

• Processor : Intel Core i7 930. Ook een quad-core, maar niet zo snel als de 875K.
  • Moederbord : MSI Big Bang Xpower. Een super-bordje voor overklokken! Als dit echter te veel van het goede is kan je gerust voor een goedkoper bord kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt :D

echt een paar opmerkingen :

de mugen 2 is niet bepaalt een super cooler , ik zou eerder gaan voor de H70 van corsair op the termaltake frio

het geheugen bij de 1336 socket was een dual channel set, geen triple , dit kwam duurder uit ...

en verder qua case , ik ga nog even wachten en zien of de NZXT Phantom in hun gamma wordt opgenomen, ik vind het ontwerp prachtig,

heb nu een een antec 1200 en eig is deze een beetje te veel een jhonny kast xD

edit , hij staat er al tussen :D

edit2: nog iets , je hebt de 786 Mb versie , ik zou graag de 1Gb versie hebben ^^

aangepast door Xioros
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu een mugen (wel de eerste , met een nieuwe fan (VORIGE STUK!!)) heb een stevige fan opgezet en de cooling is nog steeds niet super,

weet wel dat ik hem niet zelf gemonteerd heb en dat het de standaard koelpasta is ^^

daarom heb ik er ook betere in mijn volgende samenstelling :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.