Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net een externe harde schijf gekocht van 1TB.

Ik wil die nu indelen met "partition magic" en dat lukt me niet. Ik krijg dan een foutmelding. Via ms-dos gaat het ook niet. Nu via "deze computer" "rechtse muisklik" en dan formatteren lukt ook niet. Weet er iemand raad.?

Geplaatst:

Het lijkt me een beetje raar om een externe harde schijf te partitioneren, ik zou hem gewoon indelen in directories. Een harde schijf kan je indelen in partities, maar voor een externe harde schijf zou ik dit niet doen.

Nogmaals geef de exacte foutmelding die je krijgt als je het wil formatteren of partitioneren.

Welk partitie beheer programma gebruik je? Welk besturingssysteem gebruik je ? Doe je het in Windows of via een speciaal partitieprogramma? Enzoverder... U geeft dus eigenlijk te weinig informatie !

Geplaatst: (aangepast)

De extace foutmelding is "kan het formateren niet voltooien". Ik gebruik "partionMagix 8.0" en gebruik windows XP.

Ik doe het eerst via partion magic en daarna probeer ik via "mijn computer". Geeft beide zelfde resultaat.

Uiteindelijk als ik het dan via Partion magic doen krijg ik de volgende meldingen:

Starting batch Execution

--------------------------------

Current operation (1 of2)

formating partion:*:

(badmbr,primairy volume,953867,2 MB on disk:3)

New label and type (ntfs)

entire progress 100%

error 4 while executing batch.

error 4 bad argument/parameter

aangepast door Liberate
Geplaatst: (aangepast)

Ik ga die effe proberen....

JA eindelijk is ie gefixt. Na lang zoeken is het gelukt met partition wizard... Bedankt kweezie wabbit.. :P :p :P :p :P

aangepast door Liberate
Werkt
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.