Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik hoop dat er mij iemand kan helpen.

heb mij deze morgen een nieuwe pc gekocht.nu als ik mijn pc aanzet voor windows opstart krijg ik geen beeld meer.heb nog een tweede scherm daar lukt het wel. bij een vriend van mij lukte het ook niet dus dacht ik tis mijn scherm niet.ben terug gegaan naar de winkel waar ik hem gekocht had en daar werkte hij op alle schermen:sad in veilige modus start hij wel op.heb de drivers eens opnieuw geinstalleerd en probleem blijft hetzelfde. ook heb ik de resolutie's al eens aangepast.en hem van 60 hertz naar 75 gezet maar werkt ook niet

andere videokaart bijgestoken en dan werkt hij wel.maar zou toch niet mogen voor een nieuwe pc.

kan er mij iemand helpen?

mvg davy

Geplaatst:

Kan je het even anders formuleren. Misschien kan je beter in het begin van elke zin een hoofdletter gebruiken en rustig opschrijven wat het probleem is.

Geplaatst:

sorry voor de onduidelijkheid

Heb gisteren een nieuwe pc gekocht.

Bij het opstarten van windows krijg ik geen beeld meer.

Op mijn oud pc scherm doet hij het wel dus dacht ik dat het aan mijn scherm lag.

Maar bij een vriend van mij deed hij het ook niet.

Waren wel beide breedbeeld 24 inch schermen.

Wij dachten dat het te maken had met de grote van het scherm.

Hebben dan de resoluties aangepast maar bracht niet op.

In veilige modus geeft hij wel beeld.

Ben toen terug naar de winkel gegaan waar ik hem gekocht heb en daar werkte hij wel op alle schermen.

De verkoper vertelde mij om in mijn instellingen van 60 hertz eens te proberen naar 59 hertz.

Maar hier stond enkel 59 hertz of 75.

Met een extra videokaart in de computer waaraan ik het scherm dan koppel geeft hij wel beeld.

Ook hebben we die driver verwijderd en opnieuw geinstalleerd en dan nog doet hij het niet.

Kan natuurlijk gewoon een nieuwe videokaart bijsteken.Maar dat is toch niet de bedoeling van een nieuwe computer.

Hoop dat ik het nu beter heb geformuleerd.

mvg

Geplaatst:

Geef de specificaties eens van uw pc.

Voer daarvoor onderstaande even uit.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.