Ga naar inhoud

Mozilla Firefox

zeerover

Aanbevolen berichten

Ik werk normaal met IE en google en sla dan mijn opgezocht website op in mijn favorieten.

Nu heb ik Firefox geinstalleerd maar heb problemen. Mijn favorieten heb ik overgezet naat Firefox maar wanneer ik daar opklik in de rubriek bladwijzer dan gaan die niet open maar krijg ik een niet gevraagde pagina in de plaats.

Wat is de oorzaak en welke instelling en waar moet ik aanbrengen????:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Assus.

Het geen je voorstelt heb ik gedaan. Maar het probleem is dat ik vele faforieten niet open krijg. bv ik heb als favoriete website pc help forum. Wanneer ik dan in bladwijzer pc help forum aanklik dat krijg ik bv de beurs berichten. Wanneer ik echter in firefox pc help forum intik krijg ik de website op het scherm dan moet ik die opslaan in de bladwijzer en de volgende keer kan ik die wel openen. Dan kan ik met mijn favorieten die over plaatste niets aanvangen. En dat was mijn probleem. Mogelijk zijn er andere oorzaken maar die ken ik niet juist daarom mijn vraag aan het forum

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Problemen met bladwijzers kunnen vaak worden opgelost door de bladwijzers te verversen.

1. Exporteer je bladwijzers via Bladwijzers --> Bladwijzers ordenen --> Importeren en reservekopie maken --> Reservekopie maken...

2. Verwijder je bladwijzers door Firefox op te starten in de Safe mode en te kiezen voor de optie "Bladwijzers naar Firefox-standaardwaarden terugzetten". Klik op "Wijzigingen doorvoeren en herstarten"

3. Importeer je bladwijzers via Bladwijzers --> Bladwijzers organiseren --> Importeren en reservekopie maken --> Herstellen --> Bestand kiezen --> kies het bestand wat je in stap 1 gemaakt hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.