Ga naar inhoud

[OPGELOST] pc start niet meer

niko

Aanbevolen berichten

blij dat u ons in iedergeval op de hoogte houd van de status van de reparatie van de laptop.

en karel, bedankt voor je confirmatie van het hardware probleem! altijd mooi als meerdere mensen het over iets eens zijn, dan is de kans in ieder geval weer groter dat het correct is wat er gezegd word

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi Niko !

Been there, done it... :-(

>>> UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME en STOP 0x000000ED

Zelfde probleem gehad met mijn (ex-!) laptop...

Mijn idee: enige mogelijkheid: HD formateren & her-installeren & véél voorzichtiger zijn met (gratis) programma's installeren ...!

Hebben wij destijds gedaan & nadien opletten wat ge der allemaal opzet...!!!

Nen laptop is genen desktop... Nen DT kunt ge "zwaar" uitrusten, nen LT is meestal maar voor "lichter" werk...!

Baaj de weej (voor diegenen die er nog aan zouden twijfelen): iTunes is 'n kei-"zwaar" programma...!

Ge zoudt nen keer mijn Corsair-led-RAM's moeten zien flippen als bij mij (DT - 4GB RAM - 3,4 GHz) iTunes opstaat & ik dan ook nog eens Photoshop wil draaien (nog maar van gamen gezwegen, dat gaat dan zéker niet)... :-(

Hopelijk van dienst geweest met 't antwoordje...?!

Grtz, H.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nam-Reh, merci voor de reactie, maar da herinstalleren had ik ondertussen al op alle mogelijke manieren geprobeerd, maar niks werktte.

Ik weet niet of ik er zware programma's op had staan. Deze heb ik na de aankoop geïnstalleerd:

Office 2003

Autocad 2006

Norton 2005

Limewire Pro

Zijn dit zware programma's?

nogmaals bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope...

Betrekkelijk lichte...

Probleem ligt misschien bij uw RAM's (ook met mijn LT meegemaakt !!!)...?

Upgrade gedaan qua RAM's...?

Indien "ja": "nieuwe" (tenzij occasie ?) effe er uit & (opnieuw) testen...

Daar hebben wij (PC-technieker & ikke) lààààng op gezocht...

Moet eens uw foutcode (via een 2de PC, aangesloten op 't net) intikken op GOOGLE...

Ge zult misschien raar kijken wat ge te zien krijgt qua uitleg... :-)

Bij mij waren 't uiteindelijk de combinatie van (uitgebreide) RAMmekes & te zware programma's... :-(

RAM's der uit gezwierd & nieuwe (!!!) gekocht >>> probleem opgelost...!

Baaj de weej: de (2dehandse) RAM's had ik gekocht op ebay...

Blijft 2dehands... :-( Soms goed, soms minder goed (zie mijn mobo, snif-snif...). :-'(

Groetkes, H.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.