Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
OK Karel...

Laat mij aub weten welke woorden onbegrijpelijk zijn, dan vertaal ik ze wel...

Grtz, H.

Ik begrijp ze wel hoor :D maar we hebben leden van 50+ en 60+ en die snappen dat niet altijd. We hebben ook een hoop Nederlanders hier en die begrijpen dat Vlaams ook niet natuurlijk :D

karel

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

OK Karel !

Thanks anyway... :-)

Grtz, H.

(Oh sorry... vertaling: alleszins bedankt & Groeten, Herman. :-) >>> dit laatste is een "smiley" = een lachend gezichtje... :-)

Just kidding >>> graptsje >>> mopje >>> dijenkletser... :-)

Geplaatst:

Tis zoals Karel zegt, laten we eerst het resultaat van de reparatie afwachten. Hij is vanaf morgen één week weg.

Trouwens, Nam-Reh, uwe uitleg is voor mij goed leesbaar hoor:mrgreen:

Alleen begrijp ik van die 'RAMmekes' niet erg veel.

Wat die foutcode betreft: ik heb die es ingegeven in google en veel wijzer ben ik daar niet van geworden.

Toch weeral bedankt!

Geplaatst:

Hoi Niko !

RAMmekes= verkleinwoord van RAM (geheugenlatjes) Random Access Memory.

Nu lees je dat op advertenties als PC3200, PC6400,... DDR, DDR2 (binnenkort DDR3),...

Vroeger was dat (bvb) PC100, PC133 SDRAM,...

SDRAM= Single Density Random Access Memory (nederlands vertaling: zie Dikke Van Dale...)

DDR(2/3)= Double Density Random (Access Memory)(versie 2 of 3)

Tada... ben je ook weer op de hoogte... ;-)

Aan allen die mijn uitleg (betrekkelijk) nuttig en/of leerrijk vonden: graag gedaan...!

Mvg (met vriendelijke groeten), Nam-Reh (= Herman, maar dan achterstevoren gespeld).

Geplaatst:

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust... :-)

Ben blij dat ik nog iemand iets kan bijbrengen... :-)

Ben héél benieuwd hoe 't zal uitdraaien met je laptop...!

(In het mooi nederlands: ik ben héél erg benieuwd wat het resultaat van het onderzoek bij Medion zal zijn...) :-)

Grtz (groeten), H.

Geplaatst:

Fijn dat je die derde zin even vertaalde, want anders had ik het niet begrepen hoor, HAHAHA!!!

Als ik nog vragen heb, zal ik ze zeker stellen, want zo een snelle service vind je nergens:D

merci

Geplaatst:

Als ik zie dat ik op 2 weken hier al 27 berichten heb gekregen, dan is dat toch veel en snel gegaan.

Ondertussen is m'n laptop juist één week weg en ik heb nog geen reactie van Medion gehad.

DUS: Jullie hebben wel zeker een snelle en goede service!:thx:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.