Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik gebruik al enkele jaren FlashFXP (v.3.4.0 build 1145) om bestanden te uploaden naar het internet maar voor enkele dagen kreeg ik de melding dat evaluatie versie is. Het ingeven van de serienummer lukt mij niet meer dus ik dacht even deinstalleren en opnieuw beginnen. Maar wat blijkt nu na het deinstalleren staat het programma er nog steeds op en kan je het nog steeds gebruiken wel met telkens de vermelding dat het een evalutie versie is maar is nergens meer te zien, niet meer in configuratiescherm => software, ook niet bij de programma's Ccleaner, You Uninstaller of Revo-Uninstaller. Hoe krijg ik het programma nu degelijk verwijderd zodat ik het opnieuw op een propere manier kan installeren. Mijn besturingssysteem is Vista Home Premium 64bit.

Geplaatst:

Je mag gerust de hele map van FlashFXP verwijderen.

Daarna dit doen:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen.

Computer weer opstarten

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie, ik heb de map verwijderd en Ccleaner enkele malen laten draaien en daarna FlashFXP terug geinstalleerd en zijn serienummer terug ingegeven maar blijft nu zeggen dat ik een evaluatie versie heb ik vindt het heel raar iemand misschien nog een tip om het probleem te verhelpen of misschien een ander goed gratis progje ter vervanging van FlashFXP???

groetjes

Geplaatst:

Hallo reddevel,

nog even een reactie op je berichtje van vandaag 16u30.

Een gratis open source alternatief voor FlashFXP is WinSCP.

Via deze link ( WinSCP :: Wat is WinSCP ) kom je op hun site waar je de mogelijkheden kan bestuderen en uiteraard het programma gratis kan downloaden.

Grtjs.

Geplaatst:
Je wilt terug installeren.

FlashFXP maakt nog mappen op uw computer.

Typ in zoekopdracht dit:FlashFXP

Hopelijk dat windows andere mappen laat zien.

Dat moet je allemaal verwijderen.

Heb deze tip eens uitgevoerd en vond nog enkele mappen en losse bestandjes, deze verwijderd en FlashFXP opnieuw geinstalleerd en tot op heden al enkele malen opnieuw opgestart en blijkt voorlopig terug in orde te zijn alvast bedankt hiervoor.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.