Ga naar inhoud

zwart scherm bij optie Full Screen

digitalis

Aanbevolen berichten

Op 26 juli 2010 19:19 plaatste mate67 hier de volgende vraag:

Zwart scherm bij optie Full Screen (YouTube bestanden e.d.)

Als ik een YouTube filmpje op full screen wil bekijken krijg ik een zwart scherm, dit gebeurt ook bij andere internet bestanden/games als ik "toggle full screen" kies.

Ligt dit aan mijn instellingen bij de internetopties?

Ik heb al eens geprobeerd de standaard instellingen te herstellen, maar dit heeft niet geholpen. Tips zijn welkom.

Grtz, Michael

Op 3 augustus 2010 was het probleem door moderator kweezie wabbit opgelost:

> quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door kweezie wabbit viewpost-right.png

> Misschien kan dit je helpen.

>

>

>Dit was de opgelossing ! Zo zie je maar weer, je hoeft niet alles te weten, als je maar >weet waar je de oplossing kunt vinden.

>

>Wederom heel hartelijk bedankt voor je hulp.

Nu, op 8 augustus 2010, heb ik hetzelfde probleem met dat zwarte scherm bij Full Screen, maar nu is de oplossing die onder het woordje 'dit' staat al naar het archief verhuisd en kan ik die niet meer te weten komen.

Is er misschien iemand die mij de oplossing van kweezie wabbit kan vertellen

Alvast mijn hartelijke dank,

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt dat niet. Ik krijg alleen het volgende te zien:

Dit onderwerp bevindt zich in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief. Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 3 maand.

Wenst u dit onderwerp te heropenen, neem dan contact op met één van de moderatoren.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - PC Helpforum

Raar trouwens dat al na 5 dagen het in het archief verdwijnt.

Maar beste Angel, als jij het wel in het archief kunt lezen kun je de oplossing dan even kopiëren en hier plaatsen?

alvast bedankt,

Wim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit stond er als oplossing :

Hallo mensen,

Nog geen 5 minuten na het posten van mijn vorige berichtje heb ik dan de oplossing gevonden.

Als u het filmpje klein afspeelt en je klikt met de rechtermuisknop op de afspeelbalk onder het filmpje krijg je de mogelijkheid om op settings te klikken.

Als je hier op klik krijg je een klein veld met Display te zien. Hier kun je: "enable hardware acceleration" uitschakelen. Als je dit hebt gedaan kun je de filmpjes weer op volledig beeld bekijken.

Dit is in ieder geval bij mij de oplossig :)

Succes!

Mvg Roy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee waarom dit zo snel gebeurd is, misschien was Speedy Gonzales van dienst :D

Geregeld worden alle Opgeloste discussies naar het Archief verplaatst,

deze zal dus met de laatste recente opruiming meegeplukt zijn.

Maar je kan dus altijd terecht bij een van de Moderators of Admins om de inhoud van zo'n discussie te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.