Ga naar inhoud

usb stick van traxdata start opeens niet meer op in windows xp maar hij is niet stuk

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Beunco

Herhaal nogmaals de stappen van bericht #4.

Ik had onlangs een gelijkaardig probleem met een USB stick,

en ik heb tot drie maal toe die stappen moeten uitvoeren tot de USB stick herkend werd en ik hem dus kon gebruiken.

Het kan geen kwaad het nogmaals te proberen,

en lukt het niet, dan zoeken we verder om te trachten het probleem op te lossen.

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hi Angel, sorry maar ik moet u weer es teleurstellen hoor. Ik moet wel zeggen dat er nu al nieuwe hardware gevonden en kan gebruikt worden op mijn scherm komt maar ik zie geen drive toewijzing bv. e:

grtz beunco

Geplaatst:

Hi Angel het probleem is gewoon da ik geen driveletter zie , juist mijn hardeschijf en zijn 2de partitie en dvd/cdrom meer niet. Zelf autorun doet ie ook niet. Op de vaste pc doe hij dit allemaal.

grtz beunco

Geplaatst:

Ja die heb ik bekeken hoor maar geen avance. Het rare is ook dat mijn sandisk card reader het ook doet > die wil geen kaarten lezen ,maar mijn maxtor harde schijf op usb neemt ie wel aan.

grtz beunco

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.