Ga naar inhoud

usb stick van traxdata start opeens niet meer op in windows xp maar hij is niet stuk

Aanbevolen berichten

• Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Allereerst stel ik voor om SP3 te downloaden en te installeren voor windows xp.

Als dat niet de oplossing geeft voor je probleem dan kun je eens proberen om in apparaatbeheer de USB adapters te deinstalleren en daarna de laptop te herstarten.

Dit zorgt ervoor dat alle drivers voor uw USB poorten worden geherinstalleerd.

Geplaatst:

@ Asus

Ja dat klopt van die xp maar ik had mijn vraag een beetje verkeerd geformuleerd.:sad

De opzet was om te achterhalen welke SP hij/zij geinstalleerd had.

Ook dat weten we ondertussen.

@beun_co

Ik dacht gelezen te hebben dat je met een usb hub werkt!!

Steek je de stick dan in die hub of rechtstreeks in de laptop?

Geplaatst: (aangepast)

Beun_co,

sluit je laptop eens volledig af.

Als dit gebeurd is haal je de batterij er uit, nadat je de adaptor hebt afgekoppeld.

Druk dan 10 tot 20 keer op de aan/uit knop van de laptop met een tussentijd van ongeveer 1 seconde. Wanneer je dit gedaan hebt kan je de batterij terug plaatsen en de adaptor weer aansluiten.

Dan start je de laptop opnieuw op.

Mogelijk krijg je nu de melding “Press F1 or Del to enter setup” of een soortgelijke melding in beeld. Je kan dan met F1, F2 of Del in zijn bios geraken. In de bios kies je voor “Load optimized defaults” en kiest Y van Yes om je keuze te bevestigen.

Vervolgens druk je op F10 en bevestig je “Save to CMOS and exit”.

Met deze bewerkingen gaan we dus de mogelijke restspanningen uit je laptop halen.

Succes !

aangepast door Asus
taalfoutjes... :-)
Geplaatst:

Hallo beun_co,

neen, je kan hierdoor geen gegevens verliezen.

Je neemt enkel mogelijk te hoge restspanningen weg die eventueel aanleiding kunnen geven tot jouw problematiek.

Grtjs.

Geplaatst:

Ontvangen via PB

Hi Kweezi, ik zie geen driveletter da s het ambetante van de zaak. Hij werkt wel op mijn vaste pc. Hij start juist niet op > doet ook geen autorun juist het lichtje gaat branden.

grtz beunco

Maak een screenshot van het schijfbeheer met de stick ingeplugd en voeg deze toe aan een volgend bericht.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.