Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo beste vrienden,

Ik weet niet hoe het komt maar ik ben foto's en muzieklijsten verloren die op mijn pc stonden. Ik heb nu al alles afgezocht en vind deze niet terug. Wat ik wel weet is dat ik deze niet verwijderd heb.

Wat kan de oorzaak zijn en is er een mogelijkheid om deze terug te vinden? Was zinnens om een herstelpunt te doen, maar ben niet zeker of ik daar goed aan doe.

Dank voor de hulp

Geplaatst:

Bij methode wizard.

Start Recuva.

Klik op volgende

Maakt uw keuze

Volgende

Klik onderaan op In een specifieke locatie

Klik op bladeren en ga naar de plaatst waar je de bestanden wilt terug halen.

Volgende

Je kan eventueel Uitvoeren scannen inschakelen maar dat duur langer.

Nu zal recuva scannen.

Vink aan wat je wilt terug halen.

En dan op knopje terughalen klikken en zet het op de plaatst waar je het wilt.

Geplaatst:

Ergens in de opties van recuva staat iets van terugzetten volgens boomstructuur. (weet de juiste term niet meer)

Als je dit aanvinkt, worden de gerecupereerde bestanden hersteld in de mapstructuur zoals ze stonden voor het verwijderen.

Best als doel voor de herstelde bestanden een andere schijf opgeven dan deze waarvan ze verdwenen (verwijderd) zijn.

Anders loop je het risico dat de reeds herstelde bestanden de andere gaan overschrijven, met alle gevolgen vandien.

Geplaatst:

Als de herstelde bestanden niet deze zijn die je zoekt, zijn ze ofwel reeds overschreven ofwel toch niet gewist.

Ga naar de mapopties en vink aan dat de verborgen bestanden en mappen ook moeten getoond worden.

Kan je nu de "verdwenen" mappen of bestanden weer zien?

Geplaatst:

Misschien per ongeluk verplaatst.

Open Deze computer

Klik op zoeken en laat windows eens zoeken op *.jpg of welk extenties het is. (*.bmp *.avi enz)

of eventueel op naam of deel ervan zoeken

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.