Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Wij hebben reeds een Samsung 3D LED TV 55 Inch + een Samsung Home Cinema Bluray 2.1 Speler gekocht, en er zat ook een Samsung Subwoofer bij. Maar hoe verbind ik die met de Home Cinema? Ik heb de handleiding gevolgd maar ik snap het niet zo goed of het werkt gewoon niet.

Kan iemand me helpen?

Thx

Geplaatst:

Hallo yolan,

ik gok dat het over een draadloze subwoofer gaat in combinatie met 2 speaker bars, type HT-WS1G ?...

Via deze link ( 2.1 ch. speaker bar met wireless subwoofer - HT-WS1G - Home Theater Systems - home theater-systemen | SAMSUNG ) kom je op de Nederlandstalige site van Samsung terecht...

Als je op 'support' klikt kan je via een kernwoord proberen om online een oplossing te zoeken...

Er is tevens een rubriek 'veelgestelde vragen' voorzien...

Mocht je er echt niet uitgeraken, dan is er een mogelijkheid voorzien tot e-mailsupport, Samsung belooft op hun site dat het serviceteam binnen de 2 werkdagen reageert op je mail.

Toitoitoi !

Geplaatst:

ja in die handleiding moet je beginnen vanaf pagina 20.

Als het dan nog niet lukt, laat dan weten waar het precies fout loopt.

---------- Post toegevoegd om 21:35 ---------- Vorige post was om 21:32 ----------

even over gelezen. Het is dus een subwoofer met kabel en niet draadloos?

Geplaatst:

oh excuseer hij is toch draadloos :s

Ik zal u vertellen wat er precies fout gaat:

1. Ik steek het stopcontatc in van de subwoofer + home cinema.

2. Ik pak een pen en druk daarmee 3 sec lang op de ID-SET knop.

3. het rode lichtje bij Stand-by gaat weg een er knippert een blauw lichtje bij LINK (check handleiding p 20)

4. Nu toets ik de code in (0135)

5. Er gebeurt niks.

6. Lichtje stopt met knipperen en rode lichtje van stand by komt terug.

Conclusie: niks gebeurt

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.