Ga naar inhoud

Nieuwe pc boxen

Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik zou graag nieuwe pc boxen kopen. Niet de kleine exemplaren (ook al zijn ze heel goed), ik verkies meer de grotere boxen (zoals vroeger?). Zoals dit

Ik verkies dus zo van die grote lange. (niet van die kleintjes)

Eisen:

- moeten redelijk hard gaan (geluidsvolume bedoel ik dan)

- moeten kwalitatief ok zijn, maar ook niet te duur

Iemand een ideetje?

(Momenteel heb ik volgende boxen: "Amplified Multi-Media Speaker System" . Zeer oude boxen, maar ze gaan nog heel hard. Behalve dat ze soms kraken.

Ik zou hetzelfde willen hebben maar dan in moderne vorm... Ze moeten dus ook heel hard gaan. Als je de reviews leest van mijn link hierboven (dit), blijkt dat die boxen niet hard gaan volgens informatie onderaan van lezers.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

2.0:

Goh, 2.0 hebben de meeste mensen, dat zijn dus twee speakers, zonder subwoofer.

post-7905-1417704085,8038_thumb.jpg

2.1:

Met een 2.1 setje heb je nog steeds twee speakers, maar daar komt nog een subwoofer bij.

post-7905-1417704085,8204_thumb.jpg

5.1 :

Ook hier weer een subwoofer, maar ditmaal met maarliefst 5 speakers. Ideaal voor films/games.

post-7905-1417704085,8467_thumb.jpg

Dan heb je nog 7.1, 7 speakers, 1 subwoofer.

Voor een uitstekend 2.0/2.1 setje kan je al honderd euro neerleggen, het kan altijd lager natuurlijk. Voor 120 euro het je dan het super-deluxe Logitech Z 2300, THX gecertificeerd en maximaal 400 watt. Er bestaat ook een 5.1 variant, de Z 5500. Als je de prijs wat lager wilt heb je voor 68 euro ook al een heel goed setje, de Z 523. Een goedkoop, maar toch nog uitstekend 5.1 setje is de Z 506.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast antichrist

wouter..; ik heb nog pc boxen staan :D dat is zo dat 2.0 systeem van op de foto... heb ook nog een 2.1 systeem staan... wel een beetje gedeukt... over 2 a 3 dagen kan ik ze bekijken... de 2.0 systeem is perfect in orde het 2.1 systeem moet ik nog eens testen... wat ik ook nog tevens voor je heb is een pioneer cd-speler/versterker met subwoofer uitgang en 2 boxjes... dit is een ong. 100 tot 150 watt rms systeem in totaal als ik mij niet vergis, deze is inc. de conectie kabels, het schermpje ( apart soort van schermpje met knopjes om het te gebruiken... ) en voedings kabel...

grtz, laurens

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.