Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb net een oudere PC opnieuw geïnstalleerd met Windows XP. Na de setup van Windows heb ik dadelijk de driver-cd gestart en alles laten installeren. Bij apparaatbeheer stonden geen uitroeptekens meer, dus ik dacht dat alles in orde was, maar niets is minder waar.

Ik heb een radio aangesloten op de line-in en gewone luidsprekers op de aansluiten voor de luidsprekers maar hier hoorde ik al geen geluid. Ik dacht eerst dat het aan de instellingen van het volume lag, maar dat was allemaal in orde. Ik heb dan een gewoon liedje gespeeld met WMP dat er standaard in stond en dat werkte ook niet. Ik heb daarna de USB-adapter van mijn Logitech headset genomen en daar kwam wel geluid uit.

Heeft iemand een idee hoe ik het kan oplossen, want deze pc is voor op de zolder wat muziek te spelen met VirtalDJ en zonder geluid ben je er niet veel mee.

De geluidskaart is een Realtek AC '97 onboard op het moederbord GIGABYTE GA-8S648FX-775-c

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.